preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
INFORMATIKA

Nastava informatike se odvija u poslijepodnevnim satima

s učenicima od 5. do 8. razreda.

Nastava je organizirana u 12 grupa, a pohađa je dvjestotinjak učenika.


Možete nas pronaći u našoj učionici u ovo vrijeme:



 

U učionici imamo sedamnaest učeničkih računala,

jedno nastavničko računalo, pisač, pametnu ploču i projektor.

 

 


Ciljevi izborne nastave informatike

Informatika kao nastavni predmet podučava učenike:

- rješavanju problema

- komuniciranju posredstvom različitih medija

- prikupljanju, organiziranju i analizi podataka te njihovoj sintezi u informacije

- razumijevanju i kritičkoj ocjeni prikupljenih informacija

- donošenju zaključaka na temelju prikupljenih informacija

- timskom radu pri rješavanju problema

- uporabi računala, informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju, radu i svakodnevnomu životu

 

Osnovna namjena izborne nastave informatike:

- upoznati i naučiti upotrebljavati računalo korištenjem ulazno - izlaznih naprava

- upotrebljavati uzrastu primjerene multimedijske izvore za učenje

- pokazivati pozitivno društveno i etičko ponašanje te odgovornost pri uporabi tehnologije

- upotrebljavati prikladne programe za rješavanje problema primjerene uzrastu

-upotrebljavati prikladne programske alate kao potporu u učenju i istraživanju

- razviti algoritamski način razmišljanja, steći vještine i sposobnosti primjene računala pri rješavanju problema u različitim područjima primjene

- razumjeti kako na koristan način organizirati informacije

 


Kontakti


Raspored zvona


Oglasna ploča

Kalendar
« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Koliko je sati?


Dabar


STEM


Korisni linkovi
LINO VIŠEBOJAC
 • LINO

Dnevni tisak

Za roditelje i učenike

Časopisi
 • BUG
 • Drvo znanja

Učilica



Tražilica



Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 1. 2014.

Ukupno: 162716
Ovaj mjesec: 2851
Ovaj tjedan: 235




preskoči na navigaciju