2019-10-16 07:15:00

Natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Osnovne škole braće Radića Pakrac

 

REPUBLIKA HRVATSKA

POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA

OSNOVNA ŠKOLA BRAĆE RADIĆA PAKRAC

Bolnička 55, 34550 Pakrac

KLASA: 003-02/19-01/13                                            

URBROJ: 2162-10-01-19-01                                                         

U Pakracu,  16. listopada 2019. god.

 

 

Na temelju članka 126. i 127. stavak 4. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ br.  87/08, 86/09, 92/10, 105/10-ispr., 90/11, 16/12 ,86/12, 94/13,152/14,7/17,68/18 ) , članka 41. Zakona o ustanovama ( „ Narodne novine „ br. 76/93, 29/97, 47/99 i 35/08) i članka 58. Statuta Osnovne škole braće Radića Pakrac, Školski odbor Osnovne škole braće Radića Pakrac, Pakrac, Bolnička 55,  raspisuje

 

 

NATJEČAJ

za imenovanje ravnatelja/ravnateljice škole

 

 

Ravnatelj/ravnateljica  školske ustanove mora ispunjavati sljedeće nužne uvjete:

1)   završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu učitelja, nastavnika ili stručnog   suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:

a)   sveučilišni diplomski studij ili

b)   integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili

c)   specijalistički diplomski stručni studij;

d)  položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

2)  uvjete propisane člankom 106.  Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,                                                

3)  najmanje osam godina radnog staža u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.

Osim osobe koja je završila neki od studija iz stavka 1. točke 1. ovoga članka, ravnatelj osnovne škole može biti i osoba koja je završila stručni četverogodišnji studij za učitelje kojim se stječe 240 ECTS bodova.

Iznimno, osoba koje ne ispunjava uvjete iz stavka 1. točke 1. ili stavka 2. ovoga članka, može biti ravnatelj osnovne škole, ako u trenutku prijave na natječaj za ravnatelja obavlja dužnost ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu, a ispunjavala je uvjete za ravnatelja propisane Zakonom o osnovnom školstvu („Narodne novine“, br. 59/90., 26/93., 27/93., 29/94., 7/96., 59/01., 114/01. i 76/05.).

 

Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati za ravnatelja/ravnateljicu obvezni su priložiti u izvorniku ili ovjerenu presliku sljedeću dokumentaciju:

  1. životopis,
  2. dokaz o državljanstvu,
  3. diploma odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi,
  4. dokaz o položenom stručnom ispitu ( za kandidate za koje postoji zakonska obveza polaganja stručnog ispita) odnosno dokaz  da je kandidat  oslobođen  obveze polaganja stručnog ispita.
  5. dokaz  o položenim pedagoškim kompetencijama ( za kandidate obveznike stjecanja pedagoških kompetencija),
  6. potvrdu ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ( ne starije od 30 dana od dana objave  natječaja),
  7. dokaz o radnom iskustvu na odgojno – obrazovnim poslovima u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje ( potvrda poslodavca o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa),
  8. uvjerenje nadležnog suda da ne postoje zakonske zapreke za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi propisane člankom 106. Zakona o  odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ( ne starije od 30 dana od dana objave natječaja),
  9. program rada za mandatno razdoblje ( program rada sadrži ciljeve, aktivnosti, budžet, vremenski plan , projekte i ostale elemente koji opisuju što će se i kako provoditi u sljedećem mandatnom razdoblju)
  10. dokaz o obavljanju poslova ravnatelja u najmanje drugom uzastopnom mandatu za osobe koje se kandidiraju temeljem stavka 3. članka 126. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

 

Kandidat će predstaviti program rada za mandatno razdoblje sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i čl.60. Statuta Škole.

 

Sukladno zakonskim odredbama i odredbama Statuta Osnovne škole braće Radića Pakrac , vrednovat će se sljedeće dodatne kompetencije kandidata:

  • poznavanje stranog jezika  – prema priloženoj dokumentaciji kandidata uz prijavu (stupanj prema Zajedničkom  europskom  referentnom okviru za jezike, svjedodžba ili druga javna isprava, potvrda  o pohađanju obrazovanja i edukacija stranih jezika, javna isprava o izvršenom testiranju znanja stranog jezika od ovlaštene ustanove ili druga javna isprava, osobna izjava kandidata u životopisu)
  • osnovne digitalne vještine – prema  priloženoj dokumentaciji kandidata uz prijavu (uvjerenje, certifikat, potvrda, svjedodžba ili druga javna isprava, osobna izjava kandidata u životopisu) 
  • iskustvo rada na projektima – prema priloženoj dokumentaciji kandidata uz prijavu (potvrda ili isprava o sudjelovanju u provedbi pojedinih projekata, osobna izjava kandidata u životopisu).

Dokazi o dodatnim kompetencijama, ukoliko ih je kandidat stekao, dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

 

Ravnatelj/ravnateljica se imenuje na pet godina.

 

Kandidat za ravnatelja/ravnateljicu  koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti sve dokaze o pravu na koje se poziva, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat koji ostvaruje pravo  prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17.), popis dokaza propisanih člankom 103. Zakona koje mora priložiti može pronaći na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: 

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf

Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.

Kandidatom za ravnatelja/ravnateljicu škole u natječajnom postupku smatra se osoba koja je podnijela urednu i pravovremenu prijavu na natječaj zajedno sa svim prilozima te koja ispunjava uvjete natječaja.

Urednom prijavom smatra se samo prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

 

Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

 

Rok za podnošenje prijava kandidata je 8 dana od objave natječaja u Službenom listu Republike Hrvatske „Narodnim novinama“  i na mrežnoj stranici Osnovne škole braće Radića Pakrac.

 

Svi zaprimljeni osobni podaci iz zamolbe kandidata prikupljaju se i obrađuju isključivo u svrhu provedbe natječaja te se potom arhiviraju i neće se više koristiti u drugu svrhu, a kandidati podnošenjem zamolbe pristaju na navedeno, sukladno Uredbi o zaštiti osobnih podataka.

 

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom  dostavljaju se osobno u tajništvo škole ili poštom na adresu škole: Osnovna škola braće Radića  Pakrac, Bolnička 55, 34 550 Pakrac, u zatvorenoj omotnici s naznakom „ Natječaj za ravnatelja/icu škole – ne otvarati“ .

 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

 

                                                                             Predsjednica Školskog odbora

                                                                 Osnovne škole braće Radića Pakrac

                                                                        Ivana Bukvić Belac, prof. logoped

                                                                   ______________________________________________


Osnovna škola braće Radića Pakrac