ČITANJE NAGLAS Pobjede odnijeli Luka Pušćenik i Gita Arambašić

U Gradskoj knjižnici Pakrac jučer, 5. studenoga, u sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2024. održano je školsko natjecanje u čitanju naglas. Natjecanje je namijenjeno učenicima osnovne škole, od trećeg do osmog razreda, a inicijator je Narodna knjižnica i čitaonica „Vlado Gotovac“ Sisak. Ove se godine natjecalo troje učenika u mlađoj kategoriji (od 3. do 5. razreda) i tri učenice starije kategorije (od 6. do 8. razreda) koji su prethodno pobijedili na izlučnom školskom natjecanju.

U mlađoj kategoriji natjecali su se Luka Pušćenik iz 4. razreda područne škole u Prekopakri, mentorice Ivane Cavalli. Ispred petih razreda nastupila je Helena Eck koju je za natjecanje pripremila nastavnica hrvatskog, Vesna Nemet. Iz trećeg razreda prekopakranske područne škole nastupila je Marta Blažević, mentorice Danijele Crnković. Pobjedu je u tijesnoj borbi odnio Luka Pušćenik koji je čitao ulomak iz knjige „Hoću i ja!“ autorice Sanje Pilić, drugo mjesto osvojila je Marta Blažević, a treće Helena Eck.

U starijoj kategoriji nastupile su tri natjecateljice, Ivana Katarina Pavičić iz 6.c, Iva Matičić iz 8.b te Gita Arambašić iz 8.c razreda, a svima je mentorica bila nastavnica hrvatskog jezika, Maja Farkaš. Pobjedu i nastup na županijskom natjecanju u konačnici je svojim čitanjem zaslužila Gita Arambašić od koje smo mogli čuti ulomak iz knjige „Trči! Ne čekaj me…“ autorice Bojane Meandžije, drugo mjesto osvojila je Ivana Katarina Pavičić, a treće Iva Matičić.

„Još jednom pohvale svim natjecateljima, svaka čast na hrabrosti i trudu te što ste čitanje doveli u fokus naših svakodnevica. Nadam se kako ćemo se na ovom natjecanju družiti i sljedeće godine“, poručila je za kraj ravnateljica Gradske knjižnice, Monika Lucić Fider.

Cijeli članak i fotografije pogledajte na sljedećoj poveznici.

Pročitajte još

Europski dan jezika

Europski dan jezika

Diljem Europe, 700 milijuna Europljana zastupanih u Vijeću Europe s 46 država članica, potiču se na učenje što više jezika, u svakoj životnoj dobi, u školi i izvan nje. Budući da je jezična raznolikost alat za postizanje većeg međukulturnog razumijevanja i ključni...

Skip to content