Svjetski dan čitanja naglas

Na nastavi Hrvatskoga jezika s učiteljicom Majom Farkaš obilježili smo Svjetski dan čitanja naglas i to u srijedu 5. veljače 2025. Učenici 6.d razreda prvo su tražili tekstove koji su bili skriveni na različitim mjestima u učionici, a zatim su ih čitali naglas.

Ove su godine čitali naglas različite književne i neknjiževne tekstove koji sadržajno obuhvaćaju nekoliko međupredmetnih tema – učiti kako učiti, osobni i socijalni razvoj, građanski odgoj i obrazovanje, zdravlje i uporaba IKT-a. Učenici 6.c razreda čitali su popularnoznanstvene tekstove iz časopisa Modra lasta, Meridijani i Matka.

Nakon čitanja svakog pojedinog teksta razgovarali smo o prijateljstvu, uvažavanju i solidarnosti; razumijevanju problema koji imaju odrasli; o učenju nekad i danas; o tomu kako čitati grafikone i skuhati sarmu; čitali smo narodne poslovice o učenju, o domovini i sreći; razgovarali o uspješnim ljudima i o tomu kako su postali uspješni; o učenju uz pomoć računala.

Pojedinci su se izjasnili da vole čitati književne tekstove koje imaju sretan završetak i koji nisu predugi, a radnja je napeta i zanimljiva. Neknjiževne tekstove vole jer mogu čitati „napreskokce“ i zato što sadrže fotografije i grafičke prikaze.

Svi su se učenici složili da im je ovakav sat čitanja bio zabavan, ali i da bi trebali više vježbati čitati naglas – barem 15 minuta dnevno – jer čitanje je sanjanje otvorenih očiju.

Pročitajte još

Čitanje ne poznaje granice

Čitanje ne poznaje granice

Učenici 4.b razreda, učiteljica Maria Nemec i knjižničarka Anita Pavlečić ove su školske godine po drugi put sudjelovali u međunarodnom projektu poticanja čitanja. Surađivali smo sa slovenskom školom Franceta Prešerna Ribnica na obostrano zadovoljstvo.  Naši učenici...

Smotra lijepog pisanja

Smotra lijepog pisanja

Okupili smo se na još jednoj Smotri lijepog pisanja namijenjenoj učenicima koji vole lijepo pisati i kojima je uredan rukopis važan. Smotru lijepog pisanja održali smo 10. lipnja 2025. u 18 sati. Cilj je Smotre promicati lijepo pisanje među učenicima početnih razreda....

Skip to content