Kako smo obilježili Međunarodni dan pismenosti
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana pismenosti učenici 6.a, 6.b, 8.a i 8.d razreda dobili su zadatak tražiti nepravilnosti u svojoj komunikaciji s vršnjacima na društvenim mrežama.
U rječniku naših učenika krije se dosta anglizama, a kada je o pisanom izrazu riječ, izostavljaju interpunkciju, nepotpuno pišu dijakritičke znakove (č, ć, š, ž), koriste skraćenice, a neizostavne su gramatičke, pravopisne i stilske pogreške.
Prvi dio zadatka za šeste i osme razrede bio je jednak, izraditi edukativnu karticu tako da na prednjoj strani papira bude prepisan dio razgovora s vršnjacima, a na poleđini su, u tablicu s dvije kolone, trebali ispisati uočenu pogrešku u komunikaciji i ispravak te pogreške. Učenici osmih razreda imali su i drugi zadatak, napisati problemski članak na temu: „Što je važnije, forma ili sadržaj?“. Ta programska tema nalazi se u programu hrvatskoga jezika za osmi razred.
Rezultate svojega rada, plastificirane edukativne kartice, izvjesili smo na „stablu spoznaje pismenosti i nepismenosti“ koje smo izložili u školskome holu. Pri instalaciji stabla primijetili smo veliki interes učenika za proučavanje naših kartica. Nadamo se da će ponešto iz njih naučiti jer to nam je i bio cilj. Pohvaljujem sve svoje učenike za njihov trud i rad.
Učiteljica:
Martina Nenadović Lneniček
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |