preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

 

Naslovnica

Kako smo obilježili Međunarodni dan pismenosti


Povodom obilježavanja Međunarodnog dana pismenosti učenici 6.a, 6.b, 8.a i 8.d razreda dobili su zadatak tražiti nepravilnosti u svojoj komunikaciji s vršnjacima na društvenim mrežama.

U rječniku naših učenika krije se dosta anglizama, a kada je o pisanom izrazu riječ, izostavljaju interpunkciju, nepotpuno pišu dijakritičke znakove (č, ć, š, ž), koriste skraćenice, a neizostavne su gramatičke, pravopisne i stilske pogreške.

Prvi dio zadatka za šeste i osme razrede bio je jednak, izraditi edukativnu karticu tako da na prednjoj strani papira bude prepisan dio razgovora s vršnjacima, a na poleđini su, u tablicu s dvije kolone, trebali ispisati uočenu pogrešku u komunikaciji i ispravak te pogreške. Učenici osmih razreda imali su i drugi zadatak, napisati problemski članak na temu: „Što je važnije, forma ili sadržaj?“. Ta programska tema nalazi se u programu hrvatskoga jezika za osmi razred.

Rezultate svojega rada, plastificirane edukativne kartice,  izvjesili smo na „stablu spoznaje pismenosti i nepismenosti“ koje smo izložili u školskome holu. Pri instalaciji stabla primijetili smo veliki interes učenika za proučavanje naših kartica. Nadamo se da će ponešto iz njih naučiti jer to nam je i bio cilj. Pohvaljujem sve svoje učenike za njihov trud i rad.

Učiteljica:

Martina Nenadović Lneniček

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Martina Nenadović Lneniček Vlatka Bakarić   datum: 15. 9. 2016.

Tražilica

2023./2024.


e-Dnevnik


Kontakti


Raspored zvona


Korisni linkovi

 

web stranica školskog logopeda

Mitten Speech Therapy - Grand Rapids Speech Therapy & Early Intervention


micro:bit


Dabar


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 11. 2019.

Ukupno: 507696
Ovaj mjesec: 6609
Ovaj tjedan: 1969
Danas: 286




preskoči na navigaciju